پریست مسافرت

قیمت : 98,000 تومان
  • نوع کاربرد مسافرت
  • تعداد پریست ها 22
  • قابل استفاده در کامپیوتر و موبایل
98,000 تومان

تصاویر Before / After

  ۲۲ پریست عکس های مسافرت ترکیبی از تمامی پریست هایی هست که شما برای ادیت کردن عکس هایی که در سفر میگیرید نیاز دارید. مناسب تمامی عکس ها چه در محیط های بسته و چه در فضاهای باز.
شما به وسیله ی این پریست ها میتوانید عکس هاتون را تبدیل به عکس هایی حرفه ای کنید و خاطرات خود را قشنگتر ثبت کنید.این پریست ها هم برای لایتروم در موبایل و هم لایتروم در کامپیوتر هستند.
این پریست ها به شما این امکان رو میدهند که فقط با یک کلیک یک ادیت بسیار جذاب روی عکستون داشته باشید و تمامی این پریست ها قابلیت تغییر متناسب با عکس شما رو دارند.
این پریست ها کنتراست رنگی بسیار زیبا دارند و شفافیت و شارپنس عکس های شما رو بالا میبرند و در مجموع حس و حال عکس های شما رو تغییر میدهند و زیباتر میکنند.
شما میتوانید‌ از پریست ها استفاده کنید و عکس های خود را با یک کلیک تبدیل به عکس هایی با ادیت های بسیار حرفه ای و زیبا نمایند.این پریست هم مناسب عکس هایی هست که با موبایل گرفته شده اند و هم مناسب عکس هایی که دوربین گرفته اید .
پریست لایتروم چیست؟ پریست یا preset به معنی از قبل ست شده است، به زبان ساده در بحث ادیت عکس، این پریست ها به ما امکان این را میدهند که فقط با یک کلیک، یک ادیت بسیار حرفه ای رو عکس هامون داشته باشیم.برای استفاده از این پریست ها نیازمند داشتن اپلیکیشن لایت روم روی گوشی موبایل و یا روی کامپیوتر خود هستید.
دیدگاه ها

دیدگاهی یافت نشد، اولین نظر را شما ارسال کنید!