میکروفن موبایل Answer apple lighting

با تجهیزات و اکسسوری های موجود در بازار برای تلفن همراه، می توانید استودیوی صدا را به خانه و اتاق خوابتان بیآورید، تنها کافی است تجهیزاتی مانند میکروفن موبایل answer apple lighting را از فروشگاه بهاره صالح نیا تهیه کنید تا به جهان مدرن وارد شده و در این فضا، فعالیت خودتان را گسترش دهید.

قیمت : 600,000 تومان

3 عدد در انبار

600,000 تومان

ميکروفن موبايل answer apple lighting

با تجهیزات و اکسسوری های موجود در بازار برای تلفن همراه، می توانید استودیوی صدا را به خانه و اتاق خوابتان بیآورید، تنها کافی است تجهیزاتی مانند میکروفن موبایل answer apple lighting را از فروشگاه بهاره صالح نیا تهیه کنید تا به جهان مدرن وارد شده و در این فضا، فعالیت خودتان را گسترش دهید.   ميکروفن موبايل answer apple lighting  

نقد و بررسی ميکروفن موبايل answer apple lighting

امروزه تمامی افراد به شنیدن صدا هایی با کیفیت بالا عادت کرده اند، از طرفی تولید محتوای صوتی و تصویری، رشدی روز افزون دارد. افرادی که تولید محتوا می کنند در صددند که هر چه بیشتر از تجهیزاتی با کیفیت تر استفاده کنند تا ضمن اینکه کیفیت کارهایشان بالا می رود، آزادی عمل و راحتی بیشتری داشته باشند. محصول فوق یکی از این تجهیزات است که برای افراد، در حیطه های متفاوت، از بلاگری گرفته تا آموزش، مورد استفاده قرار می گیرد. برند انسر با تولید این نوع میکروفون وایرلس موبایل سعی داشته که با میکروفون های وایرلس برند بنتیفار رقابت کند. اگر چه این محصول از برند بنتیفار در بازار ایران موجود است؛ اما قیمتی به نسبت بالاتر از محصول فوق از برند انسر دارد؛ اما کیفیت هر دو تقریباً یکی است. ميکروفن موبايل answer apple lighting توانسته است از 5 نمره، امتیاز 4 و نیم را از آن خود کند و این نشان از عملکرد حرفه ای آن دارد.
رابط اتصال پورت لایتنینگ (آیفون)
نوع میکروفن میکروفن موبایل
وزن 30 گرم
رنگ مشکی
برد مفید 20 متر
زمان نگهداشتن شارژ 8 ساعت
دیدگاه ها

دیدگاهی یافت نشد، اولین نظر را شما ارسال کنید!